آ
-
آتش زر، بهنوش
مدلیابی معادلات ساختاری تابآوری تحصیلی از طریق تفکر نوآورانه و سواد رسانهای با نقش میانجی تنظیم هیجانهای تحصیلی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 5-18]
ا
-
احمدی، محسن
نقش رهبری دیجیتال در تصمیم گیری هوشمند با میانجی گری تیم پذیری [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 18-32]
-
احمدی حسینیان نژاد، فاطمه السادات
تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر انعطاف پذیری شناختی، سرزندگی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان دختر [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 98-110]
-
ادیب، یوسف
بازنمایی فرایند شکل گیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی با محوریت برنامه درسی پنهان [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 19-33]
-
اردلان، محمد رضا
نقش رهبری دیجیتال در تصمیم گیری هوشمند با میانجی گری تیم پذیری [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 18-32]
-
اردلانی فرسا، روشنک
ارائه الگوی مدیریت استراتژیک آموزش مجازی مبتنی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 50-63]
-
اسماعیلی، معصومه
نقش واسطهای اضطراب مدرسه در رابطه کمالگرایی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی با استرس انتظارات تحصیلی در دانشآموزان [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 86-101]
-
اسمعیلی، روشنک
ارایه مدل رگرسیونی وابستگی به شبکههای اجتماعی بر اساس تمایز یافتگی و الگوهای ارتباطی در نوجوانان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 46-56]
-
افضلی، افشین
نقش رهبری دیجیتال در تصمیم گیری هوشمند با میانجی گری تیم پذیری [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 18-32]
-
اکبری، الهام
ارزیابی اثربخشی دورههای ضمن خدمت در بهبود عملکرد نیروی انسانی: مطالعه موردی یک بانک دولتی [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 57-69]
-
امیریان، فاطمه
میزان توجه به سرمایههای فرهنگی در کتابهای درسی [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 83-97]
-
ایمان زاده، علی
بازنمایی فرایند شکل گیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی با محوریت برنامه درسی پنهان [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 19-33]
ب
-
بابایی، مظهر
رویکردی پدیدارشناسانه به تجربه زیسته نومعلّمان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 70-86]
-
بدری گرگری، رحیم
اثربخشی برنامه تلفیقی تغییر ذهنیت- انگیزشی بر احساس تعلق به مدرسه و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان دختر قلدر [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 5-18]
پ
-
پروین، احسان
بررسی انتقادی نظام ملی نظارت و ارزیابی در آموزش عالی ایران: ارائه پیشنهادات سیاستی مطلوب [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 94-108]
-
پورحیدر، رحیمه
تحلیل رابطه لذت تحصیلی و اشتیاق شغلی با استقلال شغلی و اعتماد سازمانی با میانجیگری ارزشیابی عملکرد [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 33-48]
ت
-
تابع بردبار، فریبا
نقش واسطهای اضطراب مدرسه در رابطه کمالگرایی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی با استرس انتظارات تحصیلی در دانشآموزان [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 86-101]
-
تارین، حامد
شناسایی و تحلیل ساختاری پیشران های مؤثر بر آینده نظام آموزش دانشگاهی در فضای انقلاب صنعتی چهارم [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 5-21]
-
تقوایی یزدی، مریم
طراحی و اعتباریابی مدل ایجاد جامعه کارآفرینانه در نظام آموزشی پایه با رویکرد جامعهشناسانه [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 49-65]
ج
-
جوادی پور، محمد
شناسایی ابعاد و ویژگیهای برنامه درسی متراکم در دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 34-48]
-
جودی شاه آباد، گیو
بررسی نقش میانجی تعهد سازمانی در رابطه بین وفاداری سازمانی و سایش اجتماعی مدیران مدارس [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 87-104]
ح
-
حاجی، جمال
تبیین نقش واسطهای توانمندسازی معلمان در رابطه بین رهبری سطح پنج با تمایل به انجام رفتارهای فرانقشی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 19-33]
-
حاجیان حیدری، مجتبی
شناسایی شاخصهای مرجعیت آفرین رشتههای علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 66-85]
-
حسنی، محمد
تحلیل رابطه لذت تحصیلی و اشتیاق شغلی با استقلال شغلی و اعتماد سازمانی با میانجیگری ارزشیابی عملکرد [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 33-48]
-
حسینی لرگانی، سیده مریم
برنامه درسی ارتباطساز بستری نو در اقلیم آموزش عالی؛ اهداف و راهبردها [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 5-17]
-
حقیقت، سارا
ارایه مدل رگرسیونی وابستگی به شبکههای اجتماعی بر اساس تمایز یافتگی و الگوهای ارتباطی در نوجوانان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 46-56]
-
حکیم زاده، رضوان
شناسایی ابعاد و ویژگیهای برنامه درسی متراکم در دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 34-48]
-
حمیدی پور، رحیم
مدلیابی معادلات ساختاری تابآوری تحصیلی از طریق تفکر نوآورانه و سواد رسانهای با نقش میانجی تنظیم هیجانهای تحصیلی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 5-18]
-
حمیدی زاده، کتایون
میزان توجه به سرمایههای فرهنگی در کتابهای درسی [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 83-97]
خ
-
خان محمدی، هادی
شناسایی شاخصهای مرجعیت آفرین رشتههای علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 66-85]
-
خدیوی، اسداله
ارتقاء سرمایه روانشناختی دانشآموزان از طریق توانمندسازی یادگیری (تجارب زیسته مدیران مدارس) [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 33-45]
د
-
دارابی عمارتی، عابدین
تحلیل اثر فلاتزدگی شغلی بر تعهد سازمانی با میانجیگری سکوت سازمانی معلمان [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 78-93]
-
دانشور هریس، زرین
بررسی نقش میانجی تعهد سازمانی در رابطه بین وفاداری سازمانی و سایش اجتماعی مدیران مدارس [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 87-104]
-
درینی، ولی محمد
ارائه الگوی مدیریت استراتژیک آموزش مجازی مبتنی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 50-63]
ر
-
رحمانی باروجی، پریناز
تبیین نقش واسطهای توانمندسازی معلمان در رابطه بین رهبری سطح پنج با تمایل به انجام رفتارهای فرانقشی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 19-33]
-
رحیمی دوست، غلامحسین
شناسایی و تحلیل ساختاری پیشران های مؤثر بر آینده نظام آموزش دانشگاهی در فضای انقلاب صنعتی چهارم [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 5-21]
-
رستگارپور، حسن
ارزیابی تکوینی کلاسهای مجازی دانشگاهها در زمان همهگیری کرونا با تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 49-61]
-
ریگی، عاطفه
بررسی انتقادی نظام ملی نظارت و ارزیابی در آموزش عالی ایران: ارائه پیشنهادات سیاستی مطلوب [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 94-108]
ز
-
زاهد بابلان، عادل
تبیین نقش واسطهای توانمندسازی معلمان در رابطه بین رهبری سطح پنج با تمایل به انجام رفتارهای فرانقشی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 19-33]
س
-
سامری، مریم
تحلیل رابطه لذت تحصیلی و اشتیاق شغلی با استقلال شغلی و اعتماد سازمانی با میانجیگری ارزشیابی عملکرد [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 33-48]
ش
-
شاهی، سکینه
شناسایی و تحلیل ساختاری پیشران های مؤثر بر آینده نظام آموزش دانشگاهی در فضای انقلاب صنعتی چهارم [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 5-21]
-
شریعت کیایی، معصومه
تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر انعطاف پذیری شناختی، سرزندگی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان دختر [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 98-110]
-
شفیع آبادی، عبدالله
مدلیابی معادلات ساختاری تابآوری تحصیلی از طریق تفکر نوآورانه و سواد رسانهای با نقش میانجی تنظیم هیجانهای تحصیلی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 5-18]
-
شمس اسفندآبادی، روفیا
اثربخشی برنامه تلفیقی تغییر ذهنیت- انگیزشی بر احساس تعلق به مدرسه و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان دختر قلدر [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 5-18]
-
شیخ الاسلامی، علی
اثربخشی روش آموزش معکوس بر گرایش به تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 22-32]
ص
-
صالحی، کیوان
شناسایی ابعاد و ویژگیهای برنامه درسی متراکم در دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 34-48]
-
صدری دمیرچی، اسماعیل
اثربخشی روش آموزش معکوس بر گرایش به تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 22-32]
-
صفاریان، سعید
طراحی و اعتباریابی مدل ایجاد جامعه کارآفرینانه در نظام آموزشی پایه با رویکرد جامعهشناسانه [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 49-65]
ط
-
طاطاری، مبین
ارزیابی اثربخشی دورههای ضمن خدمت در بهبود عملکرد نیروی انسانی: مطالعه موردی یک بانک دولتی [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 57-69]
-
طالبی، بهنام
ارتقاء سرمایه روانشناختی دانشآموزان از طریق توانمندسازی یادگیری (تجارب زیسته مدیران مدارس) [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 33-45]
ع
-
عارفی، محبوبه
واکاوی ویژگی اجتماعی دانشآموزان ابتدایی از منظر معلمان [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 34-49]
-
عبداله پور، محمد آزاد
رابطه صفات شخصیتی هگزاکو با عدم تعهد به اخلاق مدنی: بررسی نقش میانجیگرانه عاملیت انسانی در دانشجویان [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 62-77]
-
عسکری، فرزانه
شناسایی ابعاد و ویژگیهای برنامه درسی متراکم در دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 34-48]
-
علیمرادی، شیدا
رابطه صفات شخصیتی هگزاکو با عدم تعهد به اخلاق مدنی: بررسی نقش میانجیگرانه عاملیت انسانی در دانشجویان [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 62-77]
ف
-
فاطمی حقیقی، زهرا
نقش واسطهای اضطراب مدرسه در رابطه کمالگرایی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی با استرس انتظارات تحصیلی در دانشآموزان [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 86-101]
-
فتحی واجارگاه، کورش
برنامه درسی ارتباطساز بستری نو در اقلیم آموزش عالی؛ اهداف و راهبردها [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 5-17]
-
فرهادی راد، حمید
شناسایی و تحلیل ساختاری پیشران های مؤثر بر آینده نظام آموزش دانشگاهی در فضای انقلاب صنعتی چهارم [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 5-21]
ق
-
قادری، سیامند
بازنمایی فرایند شکل گیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی با محوریت برنامه درسی پنهان [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 19-33]
-
قلوبی، فرزاد
طراحی و اعتباریابی مدل ایجاد جامعه کارآفرینانه در نظام آموزشی پایه با رویکرد جامعهشناسانه [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 49-65]
-
قنبری، سیروس
نقش رهبری دیجیتال در تصمیم گیری هوشمند با میانجی گری تیم پذیری [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 18-32]
ک
-
کشاورز رودکی، ام البنین
برنامه درسی ارتباطساز بستری نو در اقلیم آموزش عالی؛ اهداف و راهبردها [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 5-17]
گ
-
گرامی پور، مسعود
ارزیابی تکوینی کلاسهای مجازی دانشگاهها در زمان همهگیری کرونا با تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 49-61]
م
-
مجتبی زاده، محمد
نقش میانجیگری خود-کنترلی در رابطه با صفتهای شخصیتی، تعهد سازمانی و انگیزش شغلی [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 64-82]
-
محمدی، اکبر
ارایه مدل رگرسیونی وابستگی به شبکههای اجتماعی بر اساس تمایز یافتگی و الگوهای ارتباطی در نوجوانان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 46-56]
-
محمدی، فاطمه
اثربخشی روش آموزش معکوس بر گرایش به تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 22-32]
-
محمدی، لیلا
نقش میانجیگری خود-کنترلی در رابطه با صفتهای شخصیتی، تعهد سازمانی و انگیزش شغلی [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 64-82]
-
محمود علیلو، پروین
ارتقاء سرمایه روانشناختی دانشآموزان از طریق توانمندسازی یادگیری (تجارب زیسته مدیران مدارس) [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 33-45]
-
محمودی، فیروز
بازنمایی فرایند شکل گیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی با محوریت برنامه درسی پنهان [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 19-33]
-
مرادی، حدیث
تحلیل اثر فلاتزدگی شغلی بر تعهد سازمانی با میانجیگری سکوت سازمانی معلمان [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 78-93]
-
مرتضی نژاد، نیلوفر
تحلیل رابطه لذت تحصیلی و اشتیاق شغلی با استقلال شغلی و اعتماد سازمانی با میانجیگری ارزشیابی عملکرد [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 33-48]
-
مظفری، نیلوفر
شناسایی شاخصهای مرجعیت آفرین رشتههای علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 66-85]
-
ملکی، بهرام
تبیین سرزندگی تحصیلی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده و حمایت تحصیلی: نقش میانجی یادگیری خودراهبر [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 102-118]
-
ملکی آوارسین، صادق
بررسی نقش میانجی تعهد سازمانی در رابطه بین وفاداری سازمانی و سایش اجتماعی مدیران مدارس [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 87-104]
-
منیری، مرضیه
ارزیابی تکوینی کلاسهای مجازی دانشگاهها در زمان همهگیری کرونا با تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 49-61]
-
مهرعلیزاده، یداله
شناسایی و تحلیل ساختاری پیشران های مؤثر بر آینده نظام آموزش دانشگاهی در فضای انقلاب صنعتی چهارم [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 5-21]
ن
-
نعمتی، شهروز
اثربخشی برنامه تلفیقی تغییر ذهنیت- انگیزشی بر احساس تعلق به مدرسه و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان دختر قلدر [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 5-18]
و
-
واحدی، شهرام
اثربخشی برنامه تلفیقی تغییر ذهنیت- انگیزشی بر احساس تعلق به مدرسه و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان دختر قلدر [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 5-18]
-
وفایی فر، گلاویژ
تبیین نقش واسطهای توانمندسازی معلمان در رابطه بین رهبری سطح پنج با تمایل به انجام رفتارهای فرانقشی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 19-33]
ی
-
یادگارزاده، غلامرضا
برنامه درسی ارتباطساز بستری نو در اقلیم آموزش عالی؛ اهداف و راهبردها [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 5-17]
-
یگانه، سمانه
واکاوی ویژگی اجتماعی دانشآموزان ابتدایی از منظر معلمان [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 34-49]